Tuesday, June 22, 2010

P.I.G.S.

4 comments:

Lúpuloadicto said...

Hola Dani. Tu deus ser el dibuixant a qui vaig conéixer a Mediona junt a Raül. Com ja em vaig presentar, sóc en Pau, el Lupuloadicto, i avui he publicat una entrada sobre la Pijapina al blog.

http://lupuloadicto.blogspot.com/2010/06/sobre-pijos-pinos-y-vinos.html

Si t'agrada ja em diràs alguna cosa. Pero sobretot, i de nou, enhorabona per les etiquetes...

Danide said...

Hola.
Genial, el web!

Felicitats.

Pepe del Montgó said...

M'agrada el teu blog però no penso comentar fins que no estigui segur que ets català però no un separatista insultant. Jo sóc valencià i sé que parlo català des que vaig començar a parlar.

Danide said...

Hola, Pepe

La intenció amb el dibuix era criticar el feixisme econòmic, i no pas el lingüístic.
Jo, senzillament, contesto en castellà quan em parlen en castellà. Quan em parlen en català contesto en català, i quan em parlen en valencià, contesto en català.

Crec que sóc bona persona, però ves a saber...